ציוד אגרוף למתחילים

אימוני איגרוף למתחילים תרגילים וציוד מומלץ

אגרוף הינו סוג של ספורט יחסית קל ליישום, שאינו נדרש בציוד רב בכדי להתחיל להתאמן. באתר המוביל של מגן תמצאו כל ציוד אגרוף למתחילים הנדרש לכם, לרבות כפפות, שק אימון, ביגוד וכדומה. רוצים לדעת מה נדרש לאגרוף למתחילים? רוצים להבין איזה ציוד לקנות או איך להתאמן על שק אגרוף? לפניכם כמה המלצות ודגשים בסיסיים בנושא.

למה בכלל להתאמן באגרוף

אימון איגרוף הפך בשנים האחרונות למאוד פופולארי בגין מספר סיבות. קודם כל מדובר באימונים קלים ליישום שניתן לבצע גם בבית או בחצר בעזרת שק אגרוף. כמו כן אימוני אגרוף מספקים אימון גוף מלא והם יעזרו לכם במהירות לשרוף קלוריות, עם שריפה של מאות קלוריות בכל אימון מול שק או מול אדם. כמו כן אימון זה מחזק  שרירים, מחטב את הגוף ומכניס אותו לכושר. הוא מעולה להוצאת אגרסיות לצד שיפור קואורדינציה, שיווי משקל, זריזות ושיפור ביטחון עצמי.

ציוד נדרש לאימוני אגרוף 

בכדי להתחיל להתאגרף יש צורך בציוד מתאים, אותו תוכלו למצוא באתר שלנו ולהזמינו און ליין בקלות ובבטחה. למתחילים המתאמנים בבית ציוד זה כולל כפפות, שק אגרוף, דלגיות וחותלות. בהמשך, מי שמתאגרף מול אדם אחר יידרש גם למגן פה, כיסוי ראש, מגן מפשעה לגברים ומגן חזה לנשים וכן כפפות אגרוף מקצועיות.

  • שק אגרוף – ניתן לבחור בין שק מלא או ריק, במשקלים ומידות שונות, כאשר הבחירה ביניהם משתנה בהתאם למשקל המתאמן, חוזק מכות ותנאי סביבת האימון.
  • כפפות אגרוף – מתחילים שמתאמנים מול שק נדרשים בכפפות אגרוף לשק במשקל יחסית גבוה שיספקו הגנה טובה לידיים.
  • חותלות ידיים – מעניקות הגנה על מפרקי הידיים וכן מסייעות בספיגת זיעה ומניעת הגעתה לכפפות האגרוף.
  • מגנים – מי שמתאגרף מול יריבים כדאי שידאג לקנות מגנים איכותיים שונים לראש, פה וגוף, שיספקו לאברים אלו הגנה מרבית.
  • נעליים וביגוד – מתאמנים מתקדמים גם יכולים לקנות נעלי אגרוף, הנדרשות עבור מי שמתאגרף בזירה. כמו כן ניתן למצוא מכנסיים וחולצות מתאימים לאימונים אלו.
  • ציוד נוסף – יש עוד מגוון פריטים המתאימים לאימוני אגרוף שיכולים לשפר טכניקות ורמות כושר כמו דלגיות, גומיות, חבלים עם משקלים שונים, ועוד.

אימון עם שק איגרוף

כמו בענפי ספורט ואימונים אחרים, כך גם אימון על שק איגרוף חשוב לבצע עם תנועות נכונות באופן שיפעיל את כל השרירים בגוף, בתנועה שמגיעה  מהרגליים עם הפעלה של הגב, שרירי ליבה, כתפיים וידיים. כמו כן אימון אגרוף למתחילים כולל מגוון תרגילים של אימון עם שק אגרוף, לצד תרגילים נוספים כמו קפיצה על דלגית.

תרגילים לשק איגרוף

רוצים לדעת איך להתאמן עם שק איגרוף? קיים מגוון רחב של תרגילים ואימונים עם שק להגנה והתקפה, שתוכלו למצוא בסרטוני יו טיוב או על ידי פנייה למדריך מקצועי. בכל מקרה כדאי לכם לשלב באימונים שלכם כמה שיותר סוגי תרגילים ואימונים שונים ובכך להבטיח הפעלה שווה של כל שרירי הגוף.

אימונים על שק אגרוף לרוב מחולקים לסטים עם סיבובים, כאשר למתחילים ההמלצה היא על שמונה עד עשרה סבבים לאימון עם מרווח של כשתי דקות בין כל סבב ועוד הפסקה של כדקה בין כל סט. למשל תוכלו לבחור באימונים של סגנון חופשי עם שק אגרוף, עם תנועה סיבובית סביב לשק ומכות צד וישרות מסוגים, עוצמות וגבהים שונים. בנוסף תוכלו להתאמן עם תוכנית בנויה וקבועה, למשל עם שני סיבובים של מכות ג’ב וזוגות של מכות ישרות, שאחריהן שלושה סיבובים של תנועה סביב השק ומכות צד מימין ומשמאל.

בכדי להגיע לתוצאות חשוב שלא להתאמץ יתר על המידה באימונים אלו, ובמידת הצורך לנוח או להאט מהירות. בנוסף באימוני שק למתחילים, לא אחת כדאי לשלב אימון באוויר בכדי לדייק את הטכניקה ולאחר מכן לעבור לשק.


להזמנת ציוד איגרוף למתחילים ומתקדמים ישירות דרך האתר של חברת מגן לחצו כאן.

פוסטים אחרונים

בלוג
רוני כספי

שק אגרוף ביתי

מבקשים לקנות שק איגרוף לבית או למכון? באתר המוביל של חברת מגן תמצאו מבחר גדול ואיכותי של שקי איגרוף. לא יודעים איך בוחרים שק איגרוף? אם אתם מתלבטים איזה שק איגרוף לקנות, שק ריק או מלא, או באיזה משקל, לרשותכם עומד הצוות של חברת מגן הזמין לסייע בבחירת שק איגרוף מומלץ וגם יכולת לייעץ לכם איך להתאגרף נכון. כמו כן, לפניכם כמה דגשים שיעזרו לכם בבחירת שק איגרוף שיתאים לכם.

קרא עוד »
בלוג
רוני כספי

כפפות אגרוף זולות

מה לבחור – כפפות איגרוף תאילנדי, כפפות אימון מקצועי או חובבני? כפפות אגרוף משמשות לאימוני אומנויות לחימה כמו אגרוף קלאסי, אגרוף תאילנדי, MMA, קרב מגע ועוד. מבקשים לקנות כפפות אגרוף מומלצות? מחפשים אחר כפפות איגרוף זולות? באתר המוביל של מגן תמצאו מענה שלם עם מבחר עשיר ומגוון של כפפות אגרוף מסוגים ורמות שונות, מכפפות אגרוף חובבני ועד כפפות אגרוף מקצועיות וכפפות אגרוף תאילנדי.

קרא עוד »
בלוג
רוני כספי

ציוד למאמני כושר

מחפשים ציוד למאמני כושר לאימונים אישיים? באתר המוביל של מגן תמצאו מענה איכותי עם מגוון עשיר של ציוד כושר למאמנים, מעולה לאימונים אישיים. לבחירת ציוד ספורט למאמנים עומד לרשותכם צוות החברה, ובנוסף לפניכם רשימה של סוגי ציוד לאימון אישי שתוכלו להזמין ישירות דרך האתר המתקדם של מגן.

קרא עוד »
דילוג לתוכן