ציוד למאמני כושר

ציוד ואביזרים למאמני כושר – מומלצים לאימון אישי

מחפשים ציוד למאמני כושר לאימונים אישיים? באתר המוביל של מגן תמצאו מענה איכותי עם מגוון עשיר של ציוד כושר למאמנים, מעולה לאימונים אישיים. לבחירת ציוד ספורט למאמנים עומד לרשותכם צוות החברה, ובנוסף לפניכם רשימה של סוגי ציוד לאימון אישי שתוכלו להזמין ישירות דרך האתר המתקדם של מגן.

ביקוש לאימוני כושר אישי 

בשנים האחרונות ניכר ביקוש הולך וגדל לאימוני כושר אישי. אימונים אלו מועברים על ידי מאמנים מקצועיים והם מבוססים על שיעורים פרטניים או בקבוצות קטנות, היכולים להתקיים במקומות שונים כמו על שפת הים, בפארק, סטודיו ועוד. אימונים אלו מורכבים משלל תרגילים ושיטות אימון, והם מתאימים לקהלים בכל רמות כושר ובגילאים שונים, מילדים ובני נוער עד לבני הגיל השלישי. באימונים אלו על המאמן לא אחת לספק ציוד ומכשירי אימונים המסייעים בפיתוח מיומנויות פיזיות שונות. זהו ציוד שכל מאמן מקצועי נדרש בימינו שיהיה ברשותו.

הביקוש לאימונים נובע ממספר סיבות עיקריות. קודם כל מדובר באימון יעיל שמעניק תמורה מלאה למתאמן. כמו כן המאמן בונה לכל מתאמן תוכנית אימון אישית בהתאם לרמות כושר ומוטיבציה אישיות, והמדריכים מגיעים לאימון עם כל הציוד הנדרש כך שהמתאמן לא צריך לדאוג לציוד עבור האימונים שלו. הציוד והתרגילים מותאמים לכל מתאמן, כאשר המאמן דואג שיבוצעו נכון וכך נמנעים מצבים של פגיעות ופציעות מיותרות. כל זאת מבוצע עם מיקוד בצורכי המתאמן, כמו עלייה ברמת כושר, שיפור סיבולת לב ריאה, חיטוב גוף, הגדלת מסת שרירים, ועוד, והשגה של מקסימום תוצאות במינימום זמן.

ציוד לאימוני כושר אישי 

ציוד למאמנים עבור אימוני כושר אישיים כולל מגוון גדול של פריטים, שלרוב נדרשים להיות קומפקטיים וניידים כך שניתן להעבירם ממקום אימון אחד לשני. הציוד כולל בין היתר את הפריטים הבאים:

  • כדורי כוח –  כדורי כוח מעור במשקלים שונים מיועדים לאימוני כוח המחזקים את שרירי הידיים ושרירי פלג גוף עליון ומסייעים בפיתוח כושר גופני. מדובר בכדורים נוחים לאחיזה ועמידים במיוחד בפני זריקות והטחות, שמתאימים לתרגילים דינמיים וסטטיים.
  • חבל קפיצה – יש מגוון חבלי קפיצה מחומרים שוני כמו עור או פי.וי.סי, מעולים לאימונים אירוביים, תורמים לחיזוק שרירי ליבה, ידיים, רגליים וכתפיים ומשפרים סיבולת לב ריאה.
  • קפיץ יד – מוצע בדרגות קושי שונות עם ידיות אחיזה נוחות שמונעות החלקה, ועם קפיץ עמיד במיוחד. מכשיר זה מעולה לעבודה על שרירי האמה והזרוע, ולחיזוק שורש כף היד והאצבעות, תוך שיפור של כוח אחיזה הנדרש לאימוני כוח רבים, כמו הרמת משקולות ומתח.
  • משוכה מתכווננת – אלו משוכות שניתן לכוון אותן לגבהים שונים, מעולות עבור אימונים פונקציונאליים ואימוני סיבולת. כמו כן משוכות אלו מתאימות עבור מגוון גדול של אימוני רגליים ושל תרגילי ריצה, לפיתוח זריזות ומהירות.
  • קטל בל – משקולות עבור אימונים פונקציונליים המוצעות במשקלים שונים, תורמות לשיפור תנועת מפרקים, לשיפור זריזות, מהירות, סיבולת וכוח. כמו כן המשקולת מספקות מענה דינמי לאימונים, עם הפעלה של מגוון קבוצות שרירים ושיפור יכולות גופניות שונות.
  • סולם כושר – סולם באורך של שישה מטר מעולה לאימוני קרוסט פיט, לפיתוח זריזות, לשיפור קואורדינציה וכוח מתפרץ. כמו כן סולם זה תורם לחיזוק רגליים ושיפור מהירות, בדגש על יכולות האצה, שינוי כיוון וזינוק.
  • כרית פוקוס – מכונה גם לפות פוקוס, מספקת מענה לעבודת ידיים ומשמשת בעיקר לאימוני אגרוף.
  • כרית לקיר – מכונה גם כרית אפרקט, משמשת לאימוני אגרוף ולשיפור טכניקה, ומעולה גם לאימוני אגרוף תאילנדי וקרב מגע, לתרגילי ברכיות ומרפקים.
  • גומיות ורצועות אימון – בעזרת רצועות אימון ניתן לבצע שורה ארוכה של תרגילים ואימונים שונים, עם חיזוק של קבוצות שרירים שונות בגוף.
  • מדרגה אירובית – מכשיר יציב ובטוח, מעולה לפיתוח סיבולת לב ריאה, המתאים למגוון אימוני כושר.

להזמנת ציוד למאמני כושר אישי ישירות דרך האתר של חברת מגן לחצו כאן.

פוסטים אחרונים

בלוג
רוני כספי

שק אגרוף ביתי

מבקשים לקנות שק איגרוף לבית או למכון? באתר המוביל של חברת מגן תמצאו מבחר גדול ואיכותי של שקי איגרוף. לא יודעים איך בוחרים שק איגרוף? אם אתם מתלבטים איזה שק איגרוף לקנות, שק ריק או מלא, או באיזה משקל, לרשותכם עומד הצוות של חברת מגן הזמין לסייע בבחירת שק איגרוף מומלץ וגם יכולת לייעץ לכם איך להתאגרף נכון. כמו כן, לפניכם כמה דגשים שיעזרו לכם בבחירת שק איגרוף שיתאים לכם.

קרא עוד »
בלוג
רוני כספי

כפפות אגרוף זולות

מה לבחור – כפפות איגרוף תאילנדי, כפפות אימון מקצועי או חובבני? כפפות אגרוף משמשות לאימוני אומנויות לחימה כמו אגרוף קלאסי, אגרוף תאילנדי, MMA, קרב מגע ועוד. מבקשים לקנות כפפות אגרוף מומלצות? מחפשים אחר כפפות איגרוף זולות? באתר המוביל של מגן תמצאו מענה שלם עם מבחר עשיר ומגוון של כפפות אגרוף מסוגים ורמות שונות, מכפפות אגרוף חובבני ועד כפפות אגרוף מקצועיות וכפפות אגרוף תאילנדי.

קרא עוד »
בלוג
רוני כספי

ציוד אגרוף למתחילים

אימוני איגרוף למתחילים תרגילים וציוד מומלץ. אגרוף הינו סוג של ספורט יחסית קל ליישום, שאינו נדרש בציוד רב בכדי להתחיל להתאמן. באתר המוביל של מגן תמצאו כל ציוד אגרוף למתחילים הנדרש לכם, לרבות כפפות, שק אימון, ביגוד וכדומה. רוצים לדעת מה נדרש לאגרוף למתחילים? רוצים להבין איזה ציוד לקנות או איך להתאמן על שק אגרוף? לפניכם כמה המלצות ודגשים בסיסיים בנושא.

קרא עוד »
דילוג לתוכן