שק אגרוף ביתי

מבקשים לקנות שק איגרוף ביתי לבית או למכון? באתר המוביל של חברת מגן תמצאו מבחר גדול ואיכותי של שקי איגרוף. לא יודעים איך בוחרים שק איגרוף? אם אתם מתלבטים איזה שק איגרוף לקנות, שק ריק או מלא, או באיזה משקל, לרשותכם עומד הצוות של חברת מגן הזמין לסייע בבחירת שק איגרוף מומלץ וגם יכולת לייעץ לכם איך להתאגרף נכון. כמו כן, לפניכם כמה דגשים שיעזרו לכם בבחירת שק איגרוף שיתאים לכם.

שק איגרוף ביתי עומד או תלוי

אחת השאלות הראשונות שעולות בבחירת שק איגרוף היא איזה שק ובאיזו צורה . לכל סוג של שק יש תכונות משלו שחשוב להכיר, והבחירה ביניהם משתנה בהתאם להעדפות וצרכים אישיים.

  • שקי איגרוף מתאימים לכל רמות האימון. נטיית השק לזוז אחרי כל מכה תורמת לשיפור רמות דיוק, מהירות ותזמון. בנוסף שקים אלו הרבה יותר זולים משקים עומדים. מצד שני מדובר בשק מקובע למקום אחד בבית, הנדרש במבנה חזק ובהכנה של תשתיות עבורו.
  • שק איגרוף עומד הינו מתקן נייד שניתן להזיזו ממקום אחד לאחר, שפשוט וקל להתקינו. מצד שני זהו שק יותר יקר משק תלוי, למרות שהוא נחשב כפחות עמיד מול מכות חזקות והוא עלול  גם להתהפך.

בחירת משקל שק איגרוף

בבחירת שק איגרוף, בייחוד תלוי, יש חשיבות רבה למשקל שק איגרוף שיכול להיות למשל שק איגרוף 80 קילו, 60 קילו, 40 קילו וכדומה. המשקל נדרש להתאים ליכולות של המתאמן, שאינו קל מידי ומתעופף אחרי כל מכה, ואינו כבד מידי כך שקשה למתאמן להזיזו והחבטות בו יכולות להכאיב. ההמלצה הבסיסית בבחירת שק אגרוף עבור מתחילים הינה לבחור בשק שמשקלו חצי ממשקל המתאמן. מאידך משקלי השק משתנים עבור מי שמיומן באיגרוף ואומנויות לחימה, אז יש לבחור בשק יותר כבד. כמו כן שק יותר כבד נדרש למי שיש מכות איגרוף חזקות וכך מבטיחים שהשק לא יזוז יותר מידי. לבסוף, אם מדובר בשק איגרוף לילדים ההמלצה היא לקנות שק במשקל של עד 25 קילו.

מידות של שק איגרוף.

לצד המשקל יש גם לשים לב למידות של שק האגרוף. למשל שק אגרוף לילדים מומלץ שיהיה לרוב באורך של 80 ס”מ ואילו שק באורך של 90 ס”מ מתאים למתחילים. אורכים אלו מתאימים גם עבור חללים קטנים ולמי שמבקש לשפר את הטכניקה שלו. מעבר לכך שקי ארגוף יותר ארוכים באורך של 1.2 מטר ומעלה מתאימים למתאגרפים ומתאמנים מבוגרים ומנוסים. ככל שהשק יותר ארוך כך גם גדל טווח התנועות והפעולות שניתן לבצע עימו, וכך משתפרות המכות.

מילוי לשק איגרוף

עוד גורם שיש לתת עליו את הדעת הינו מילוי לשק איגרוף, כאשר בבחירת שק איגרוף מאתנו תוכלו גם לבחור בין שק מלא מוכן לשימוש לבין שק ריק אותו תמלאו לבד. אם אתם רוצים לדעת מה יש בתוך שק איגרוף ובמה כדאי למלא אותו, דעו שבשוק קיימים סוגים שונים של מילויים לשקי איגרוף כאשר לכל מילוי תכונות משלו. המילויים כוללים בין היתר:

  • ספוג – חומר מילוי נפוץ ויחסית זול עם יכולת סבירה לספיגת מכות, אולם עם הזמן הספוג מאבד מצורתו.
  • בד – סוג מילוי נפוץ שמעניק התנגדות שווה לכל אורך השק, שסופג טוב מכות ושומר לאורך זמן על צורתו. ניתן למלא עם בגדים ישנים שאין בהם חלקים חדים.
  • נסורת – חומר מילוי הנדרש להיות מאוד דחוס בכדי לספק משטח חבטה קשיח מספיק, אחרת השק אגרוף ירגיש יותר מידי רך.
  • גומי גרוס – חומר מילוי קשיח 

 

להזמנת שק איגרוף ביתי איכותי ומומלץ ישירות דרך האתר של חברת מגן, , ריק או מלא, במשקלים ואורכים שונים, לחצו כאן.

פוסטים אחרונים

בלוג
רוני כספי

כפפות אגרוף זולות

מה לבחור – כפפות איגרוף תאילנדי, כפפות אימון מקצועי או חובבני? כפפות אגרוף משמשות לאימוני אומנויות לחימה כמו אגרוף קלאסי, אגרוף תאילנדי, MMA, קרב מגע ועוד. מבקשים לקנות כפפות אגרוף מומלצות? מחפשים אחר כפפות איגרוף זולות? באתר המוביל של מגן תמצאו מענה שלם עם מבחר עשיר ומגוון של כפפות אגרוף מסוגים ורמות שונות, מכפפות אגרוף חובבני ועד כפפות אגרוף מקצועיות וכפפות אגרוף תאילנדי.

קרא עוד »
בלוג
רוני כספי

ציוד אגרוף למתחילים

אימוני איגרוף למתחילים תרגילים וציוד מומלץ. אגרוף הינו סוג של ספורט יחסית קל ליישום, שאינו נדרש בציוד רב בכדי להתחיל להתאמן. באתר המוביל של מגן תמצאו כל ציוד אגרוף למתחילים הנדרש לכם, לרבות כפפות, שק אימון, ביגוד וכדומה. רוצים לדעת מה נדרש לאגרוף למתחילים? רוצים להבין איזה ציוד לקנות או איך להתאמן על שק אגרוף? לפניכם כמה המלצות ודגשים בסיסיים בנושא.

קרא עוד »
בלוג
רוני כספי

ציוד למאמני כושר

מחפשים ציוד למאמני כושר לאימונים אישיים? באתר המוביל של מגן תמצאו מענה איכותי עם מגוון עשיר של ציוד כושר למאמנים, מעולה לאימונים אישיים. לבחירת ציוד ספורט למאמנים עומד לרשותכם צוות החברה, ובנוסף לפניכם רשימה של סוגי ציוד לאימון אישי שתוכלו להזמין ישירות דרך האתר המתקדם של מגן.

קרא עוד »
דילוג לתוכן